احتمالا با دیدن این صفحه این سوال برای شما پیش می‌آید که مگر دوره فانتوم 2 ویژن به پایان نرسیده است؟ چرا باید با وجود کوادکوپترهای تصویربرداری حرفه‌ای مانند فانتوم 4 پرو که از آخرین تکنولوژی موجود در کوادکوپترهای حرفه ای بهره مند است، یک فانتوم 2 تهیه کرد؟

بله درست است. در واقع باید گفت اگر قصد تصویربرداری های بسیار حرفه‌ای را دارید، نباید در خرید کوادکوپترهای سری فانتوم 4 شرکت DJI و یا اینسپایر شک کنید. اما در حقیقت فانتومی که پیش روی شماست میتواند یک محصول مناسب برای کاربران و علاقه مندانی باشد که به دنبال کواد کوپتری می‌گردند که نه به کوچکی اسپارک و مویک است و نه به حرفه ای بودن فانتوم 4 پرو و اینسپایر. در واقع فانتوم 2 ویژن پلاس میتواند برای کاربرانی مناسب است که به دنبال کوادکوپتری میگردند که چیزی بین کوادکوپترهای مبتدی مانند syma X8SW و کوادکوپترهای حرفه ای ساخت شرکت DJI (مانند سری فانتوم 4) است . اما شاید بهتر باشد نگاهی گذرا به ویژگی های این کوادکوپتر قدیمی شرکت DJI بیندازیم. 

کوادکوپتر فانتوم 2 ویژن پلاس + باتری اضافه

ادامه مطلب

کوادکوپتر دوریبن دار I8HW با ارسال زنده تصویر

دوربین ضد آب مینی SQ12 با کیفیت 12MP و باتری داخلی/ایستگاه پرواز

کوادکوپتر سلفی سایما syma X22W

فانتوم ,کوادکوپترهای ,ویژن ,ای ,شرکت ,حرفه ,فانتوم 2 ,شرکت dji ,2 ویژن ,حرفه ای ,فانتوم 4

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خرید فروش محصول سلامت ارگانیک در اصفهان طراحی سایت، سئو، تبلیغات در گوگل انجام کلیه امور نقشه برداری و ثبتی .:: تنفّس صــــبح ::. مقالات اجتماعی و حقوقی دکتر پویا منصفی اتوچک کیلینیک آب گوارایی برای نوجوان (مآءً فُرَاتاً) فکرنشینی محمد امین ترغازه محمد امین حری